26 Temmuz 2012 Perşembe

Çalışan Kadının Ramazanda İftarda Misafir Ağırlaması..

Ramazan başlı başına zor bir dönem..Oruç tutmak , susamak, gece kalkmak uykusuz kalmak..hepsi yorucu zamanlar..
Bir de iftara misafir davet etmek de gerekebiliyor.
Benim gibi günde 9 saatini işyerinde geçiren bir kadınsanız o zaman sizin de işiniz zor.
Zaten iftara 2 saat kala eve geliyorum..Evin temizliği düzeni yemeği masası hazırlıgı..hepsi oldukça zor.
Bunu nasıl daha kolay hale getirebiliriz.
Ben şahsen bir gün önceden zaten ana yemeği yapmış oluyorum, genelde çok beğenilen yemeğim olan mantarlı tavuk soteyi tercih ediyorum.



Bir de mercimek çorbamı da yapıp dolaba koyuyorum.


Gerekli alışverişleri de yapmış oluyoruz.
Eşim de evi süpürüyor :)
Böylece ertesi güne hazırlıklı oluyoruz.
Eve gelince de pilav ve salataları hazırlıyorum, masaya da yerleştirdikten sonra tamamdır :)


Yemekler yenirr, çaylar içilirrr, meyveler de ikram edilirrr...
Böylece bir iftar yemeği de başarılı bir şekilde tamamlanırr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder