11 Temmuz 2012 Çarşamba

Güzellik Düşmanı Sivilcelerle Savaşım :)

    Sivilcelerle uzuuun bir geçmişim var. Bu uzun mücadeleyi çok iyi biliyorum :) Zorlu bir süreç ancak aslında ne kadar zor görünse de çözümsüz değil.
Sivilce sorununuz varsa ilk yapacağınız şey tüm hormon ya da kan testlerini yaptırmanız..bir sağlık sorunu olup olmadığından emin olduktan sonra dermatologların ilk aşamada verdiği yüzeysel tedavi edici kremleri denemek de de fayda var.Çok derin sivilceler de her ne kadar işe yaramasa da yan etkisi çok olan ilaçlara geçmeden önce bu ilaçları denemek daha mantıklı diye düşünüyorum.
Ben uzunca bir süre yan etkileri nedeniyle doktorların verdiği o hapları asla kullanmam dedim.Kullanmadım ama baktım geçeceği de yok..Sivilceler daha da derinleşiyor izler kalıcılaşıyor ve durum vahimleşiyordu..Sayısını hatırlamadığım kadar çok doktora gittim..
Doktorun biri çok geç kalmışsın artık bu izler geçmez hep böyle kalacak diyerek bende şok etkisi bile yaratmıştı! :) Sonra o korkuyla daha iyi doktorlar bulmalıyım bunun bir çaresini bulmalıyım diyerek aramaya devam ettim.

Sonra iyi bir doktor buldum, profesördü kendisi. Lekeler ve izler için güzel bir öneride bulundu. O çok yan etkisi olan ilaçlardan önce başka bir yöntemle bunlardan kurtulma yollarını denedik..
Doktorumun önerisi, peeling'di. Aslında sivilceler aktifken peeling yapmak çoğu doktora göre yanlış bir yöntemdi..Sivilcelerin dağılmasına sebep olabiliyormuş. Ama doktorum bunu denemek istedi ve ben zaten herşeye razı modumda tabii ki kabul ettim :)
Veee işte bundan sonra peeling seanslarım başladı...
Bu süreç uzun uzun ayrıca anlatabileceğim bir hikayee ! Yani peeling sürecim de ayrı bir kabustu diyebilirimmm..Ama sivilcelerden kurtulmak uğruna yapılabilecek ne varsa yapacaktımmm!Kararlı ve azimliydimmm.. :) Bilen bilir, sivilcelerden kurtulma savaşı başladı mı..Artık hiç bitmezzz!!! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder