11 Temmuz 2012 Çarşamba

Diet ve Fazla Kilolar

Çeşitli sebeplerden çok fazla kilo aldım.Nasıl ve neden olduğu aslında çok da önemli değil.Neredeyse 15 kiloya yaklaştı aldığım kilolar :(  Artık aldığım kilolara ağlamak yerine çaresini bulmaya bakmalıyım.
Neler yapabiliriz ona bakalım.Benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa fikirlerinizi de bekliyorum ;)

Klasik yöntemim ;
Aslında benim en kolay uyguladığım kilo verme yöntemim bu.
Akşama kadar tatlı pasta vs. gibi abur cubur dışında normal ögünlerimde normal bir şekilde yiyorum.
Akşam ise saat çok geç olmadan süt-cornfleks yiyorum sütü bol olacak şekilde, sonra da belki biraz meyve ile tamamlıyorum.
Yatana kadar da başka hiçbirşey yemiyorum.
Bu yöntemle çok kilo vermiştim zamanında şimdi de yine bunu uygulamayı düşünüyorum.
Buna ek olarak neler yapabiliriz bir de ona bakalım.


Ara Öğünler;
İş yerinde bütün gün yerimde hareketsiz bir şekilde oturuyorum.
Kafa yorgunlugu da olduğu için enerji ihtiyacı da oluşuyor.
Bunun için kilo almadan atıştırılabilecek abur cuburlar şunlardan biri olabilir;

Bir avuç Kuru üzüm+ leblebi karışımı                         
Bir avuç Fındık+Kuru üzüm karışımı
Bir avuç ceviz ve taze meyve
Ya da şekersiz kahve + süt

gibi atıştırmalık ara öğünler hem faydalı hem de tok kalmamızı sağlayabilir.
En azından akşama çok iştahlı olmamamızı sağlayabilir.
Bakalım ben bunları deneyeceğim :)
Siz de deneyin faydasını görürseniz benimle de paylaşın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder